Friday Favourites

Friday Favourites #18

agosto 10, 2012,10 Comments

Photobucket
Photobucket

I know we're still not on sweater weather (OMG, I love saying 'sweater weather', it sounds so funny haha) but I can't help but loving this one! It is absolutely PERFECT. I can really really picture this on my closet and I just wish I had sweaters as pretty as this one. I guess I might just go crazy and buy it. We'll see. Come sweater weather (sorry, can't help it!)!
Eu sei que ainda não estamos em tempo para camisolas mas não posso deixar de adorar esta! É absolutamente PERFEITA! Posso mesmo mesmo imaginá-la no meu armário e gostava de ter camisolas tão bonitas quanto esta. Acho que talvez fique maluca e a compra. A ver vamos. Vem tempo para camisolas!

Photobucket


I am so so in love with this amazing washi tape! I can't decide between having mushrooms and flowers or cute bears and deers but they're both so pretty! And there's also stamps!! You already know just how much I love stamps, these are so cute! I'm truly swooning over this!!
Estou tão tão apaixonada por esta fantástica fita washi! Não em consigo decidir entre ter cogumelos e flores ou ursos e veados mas são ambos tão bonitos! E também há selos!! Vocês já sabem o quanto eu adoro selos, estes são tão giros! Estou verdadeiramente a derreter-me com isto!

Photobucket
This ring from ModCloth is so cute! A dinossaur on a ring? Yes, please! Maybe I'm too nerdy but I always loved dinossaurs (and forgive me for saying this but I actually think it would be super cool if they were still out there. Without the creepy Hollywood-cliché of having dinossaurs living in urban places and eating every single human to extinction, of course). I so want this!!
Este anel da ModCloth é tão giro! Um dinossauro num anel? Sim, por favor! Talvez eu seja demasiado nerd mas sempre gostei de dinossauros (e perdoem-me por dizer isto mas eu acho mesmo que seria interessante que eles ainda andassem por aí. Sem o assustador cliché hollywoodesco de ter dinossauros a viver em locais urbanos e a comer todos os humanos em direcção à extinção, é claro). Quero tanto isto!!

Photobucket


I'm pretty sure I have mentioned just enough times here on the blog how much I LOVE map prints. Like really, really love! Speaking of ModCloth, isn't this dress absolutely perfect? I do think it is!! I'd love to wear this everywhere, specially to college (oh apologize the nerdy me speaking again!), it would be so much fun!! Love it, love it!!
Tenho a certeza que já mencionei vezes suficientes aqui no blog o quanto eu ADORO padrões de mapas. Tipo adoro mesmo, mesmo! Falando da ModCloth, este vestido não é absolutamente perfeito? Eu acho que sim!! Adorava usá-lo para todo o lado, especialmente para a faculdade (oh desculpem o meu eu nerd a falar de novo!), seria tão divertido!! Adoro-o, adoro-o!!

Photobucket

Last but not least, one of my sponsors just shared this with me and I knew I had to put it right here on my weekly favourites! Chelsea from Intrigued Being just launched a new product, a series of personalized anniversary pillows with the date of the wedding, the wedding song, the vow or even the initials! Isn't this super lovely and original? Love it!
Por fim, um dos meus sponsors partilhou isto comigo e eu sabia que tinha de colocá-lo aqui nos meus favoritos semanais! A Chelsea da Intrigued Being acabou de lançar um novo produto, uma série de almofadas para aniversário personalizadas com a data do casamento, a canção, os votos ou até as iniciais! Não é super adorável e original? Adoro!

A ler também...

10 comentários: